+420 602 161 862
Palackého 1427, Nové Strašecí
Karlínské nám. 9, Praha 8

Čím se naše účetnictví řídí

Ať už právě spolupracujeme s drobnými živnostníky, OSVČ, nebo významnými místními firmami, potřeby svých klientů dobře známe a každý den děláme maximum, abychom je uspokojili.

Už od vznniku naší daňové a účetní kanceláře se snažíme o to, abychom pro své zákazníky představovali spolehlivého, dlouhodobého partnera, se kterým se podnikání rázem stane o něco snažší.

Proto klademe důraz především na flexibilitu našich služeb: jak naše účetnictví a daňová evidence, tak daňové poradenství i další služby z naší nabídky koncipujeme tak, aby jejich konkrétní nastavení bylo vždy na Vás.

Protože každý typ podnikání potřebuje něco trochu jiného, usilujeme o to, abyste měli velký prostor pro volbu. Zbytek už můžete nechat na nás: profesionálně zvládneme nejen vedení účetnictví a daňové evidence, ale také Vaše styky s úřady a všechno, co potřebujete ve vztahu ke svým zaměstnancům.

Pokud potřebujete účetní nebo daňové služby ve špičkové kvalitě i Vy, máme za to, že jste u naší kanceláře správně.

Zkuste se nám ozvat a dát nám vědět, jak byste si ideální účetní služby představovali Vy! Uděláme maximum pro to, aby Vám spolupráce s námi vyhovovala.

Služby

Vedení účetnictví a daňová evidence

  • Vedení a zpracování podvojného účetnictví
  • Daňové poradenství včetně daňové optimalizace
  • Zpracování daňových přiznání
  • Zpracování mezd a personální agendy
  • Zpracování daňových přiznání k dani z příjmu, DPH včetně kontrolního hlášení, silniční dani, srážkové dani
  • Vedení daňové evidence
  • Účetnictví neziskových organizací
  • Vedení skladového hospodářství
  • Zastupování klienta před úřady (Fú, OSSZ, ZP)

Daňové poradenství

  • Optimalizace daně v souladu s naším i mezinárodním právem
  • Poskytujeme komplexní daňový servis jehož výsledkem je využití všech daňových úlev a slev na dani
  • Příprava podkladů k finančním kontrolám
  • Zastupování daňovým poradcem při jednání s úřady
  • Zajištění auditu externí auditorskou společnosti
  • Zajištění advokáta v případě soudního sporu
  • Zpracování podkladů pro úvěry

Vedení mzdové agendy

  • Zpracování mezd, včetně mzdových listů a evidenčních listů důchodového pojištění
  • Vypracování pracovních smluv, dohod o pracovní činnosti a dohod o provedení práce
  • Přihlášení zaměstnanců ke zdravotnímu a sociálnímu pojištění
  • Odvody zdravotního a sociálního pojištění včetně odeslání měsíčních mzdových přehledů
  • Zastupování klientů a komunikace se zástupci OSSZ a ZP na základě plné moci
  • Zpracování přehledů na úřad práce

Daňové přiznání

Zastupování klientů před úřady

Zpracování podnikatelských plánů